Training Loyale klanten

Binnenkort beschikbaar

Van Doelgroep naar loyale klant

Dé MKB-Basistraining voor klantbinding

Wordt een krachtige klantmagneet.

Diehard Nike sneakerfans, Ferrari-lovers of hondstrouwe IPhone gebruikers.
Terugkomende fans van je merk, ook wel klantambassadeurs, zijn onmisbaar om jouw merk of bedrijf te laten groeien.

Maar…..hoe vindt je die klanten die van jouw product een gat in de lucht gaan springen? En hoe wordt en blijft jouw bedrijf een krachtige klantmagneet?

Colin Reudink, senior docent consumentengedrag en doelgroepexpert, neemt je in deze training mee in de fijne kneepjes van doelgroepen, klantbinding en klantbeleving.  Essentieel voor jouw groei om de juiste doelgroep te bereiken en om van hen fans te maken.

De oplossing voor de uitdagende toekomst.

De training ‘Van doelgroep naar loyale klant’ is de moderne marketingfundering voor ondernemers en junior- en seniormarketeers binnen het MKB.
Met een innovatieve marketingfundering leer je in te spelen op je doelgroepen, je marketingboodschappen nog gerichter te maken en je doelgroep aan je bedrijf te binden als loyale klant.

Na het volgen van de training weet jij:

1. Hoe je een flexibele en duurzame marketingfundering bouwt.
2. Hoe je je klanten beter leert kennen: wie zijn ze en hoe binden zij zich?
3. Hoe je de ideale klantreis inricht en loyale klanten kunt creëren.

Omdat we graag waarde geven -waar je écht op zit te wachten-, is het mogelijk de eerste twee video’s alvast te bekijken.

No worries, je zit nergens aan vast.

Daarnaast ontvang je nu als vroeg-inschrijver bij de aankoop van de training twee extra video’s voor nóg meer diepgang.

Vul hieronder je naam en e-mail adres in, en ontvang binnen 24 uur de eerste video’s in je mailbox.
We geven je dan automatisch een seintje wanneer de training beschikbaar wordt (en dat is al bijna!).

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Selectievakjes

* Je gaat ermee akkoord dat je een e-mail ontvangt zodra de training beschikbaar is. Je gegevens worden na het seintje verwijderd. Hoe we met je gegevens omgaan, lees je in ons Privacyverklaring .

Waarmee ga je in de basistraining aan de slag?

Marketing Fundering

– Je aanbod.
– Onderscheidend vermogen.
– Pijnpunten & verlangens.
– Waardepropositie.

Hiermee bouw je de duurzame marketingfundering van je bedrijf.

Persona

Leer je doelgroep psychologisch te doorgronden:

– In de future perfect
– Archetypen
– Hechtingsstijl
– Waardekaarten.

Met praktische toepassingen breng je jouw doelgroep in kaart en leer je hen te begrijpen.

Klantreis

Optimaliseer je klantprocessen met alle bijkomende voordelen in de klantreis.

Door te begrijpen aan welke marketingknoppen je kunt draaien, leer je spot-on in te spelen op jouw doelgroepen.

Wanneer is deze training iets voor jou?

Wanneer wel:

Als je jouw doelgroepen met gerichte marketing wilt bereiken om te groeien

Als je een stevige marketingfundering wilt waarmee je flexibel kunt inspelen op de doelgroep (nu en in de toekomst)

Als je waarde wilt geven aan je (nieuwe) klanten en klantgericht handelen belangrijk vindt

Wanneer niet:

Als je quick marketingfixes verkiest boven een sterke marketingfundering

Als je denkt dat jij je doelgroep wel kent en je weinig meer nieuws meer kunt leren over hen

Als je liever voornamelijk geld uitgeeft aan naamsbekendheid in Google of de socials en daarvan afhankelijk wilt zijn

Bind de klant aan je

Kortzichtige marketing levert teleurstellende resultaten op in de huidige tijd. Een grote massa bereiken voor naamsbekendheid, om hopelijk een paar klanten eruit te halen, is geldverspilling en niet meer van deze tijd.

Zijn er andere opties dan? Ja.. Klantambassadeurs.

Als je doelgroep zich verbonden voelt met je organisatie weten ze je veel sneller te vinden en komen zij vaker terug. Het scheelt dus acquisitie tijd en geld om niet steeds de doelgroep naar binnen te hoeven trekken.
Als je hen écht begrijpt, promoten ze zelfs als fan jouw organisatie/bedrijf onder hun kennissen, vrienden en familie.

In het bijzonder wordt de awareness fase van de klantreis -die normaliter het meeste tijd, geld en moeite kost-,  hiermee vergemakkelijkt.
Je gaat merken dat het mogelijk wordt een naam en (extra) goede reputatie op te bouwen, door aan te sluiten bij de wensen van de doelgroep. Hierdoor wordt het een stuk makkelijker producten en diensten te verkopen en klanten aan je te binden (terugkerend in de toekomst).

Ik kan je helpen het vertrouwen van je doelgroep (B2B & B2C) voor je te winnen en van (nieuwe) klanten ambassadeurs te maken.

De inhoud van deze training is binnen alle branches te gebruiken, aangezien het altijd om mensen gaat. Met het begrip ‘klant’ wordt ook een businesspartner, cliënt, overheidsinstelling, patiënt, student, leerling etc. bedoelt.

Loyale klanten geven meer geld uit, blijven langer klant en kosten minder geld.

Even voorstellen..

Hi, ik ben Colin, eigenaar van Sterklant en doelgroepexpert.

Ik help bedrijven te groeien door de doelgroep en ‘klanten’ echt leren te begrijpen. Met deze kennis wordt het een stuk makkelijker om je doelgroep aan je te binden en hiermee klantambassadeurs te creëren.

Flexibele en duurzame marketing is essentieel voor groei, want:
“It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change”.

Start vandaag nog en groei!

> 25 ondernemers & marketeers gingen je al voor
4.4/5

Vul je naam en e-mail adres in, en ontvang binnen 24 uur de eerste (gratis) video’s in je mailbox.

We geven je dan automatisch een seintje wanneer de basistraining beschikbaar wordt (en dat is al bijna!).

In de video’s die je zo snel mogelijk via e-mail ontvangt:

Leer je hoe jij een duurzame marketingfundering kunt bouwen en leer je één van de basis psychologische aspecten van je doelgroep te kennen om hen beter te kunnen bereiken. Hiermee zet je de eerste stappen naar jouw groei.

Deze training is voor alle branches in te zetten. Met ‘klant’ wordt ook een client, patiënt, student, leerling etc. bedoelt.

  • De tips en tricks zijn meteen bruikbaar 
  • Krijg je direct inzicht in je marketingfundering, doelgroep en klantreis
  • Praktisch en duidelijk
  • Professioneel en vertrouwd
  • Alle deelnemers hebben direct er profijt van

Meld je NU aan, en zet de eerste stap naar minder marketingkosten, minder afhankelijkheid van Google en naar groei.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Selectievakjes

* Je gaat ermee akkoord dat je een e-mail ontvangt, zodra de training beschikbaar is. Je gegevens worden na het seintje verwijderd.
Hoe we met je gegevens omgaan, lees je in ons 
Privacyverklaring .