Sterklant Academy

Training customer journey marketing

Onderscheid jezelf van anderen met een succesvolle klantgerichte mindset 

Leer de klant centraal te stellen

Herken jij één van de volgende situaties in jouw organisatie?

  • dhfdhdfh

In een tijd waarin steeds meer concurrentie het veld betreedt, is het essentieel om jouw organisatie te kunnen onderscheiden. Klanten lopen terecht zonder gêne van de ene naar de andere organisatie. Jij verliest jouw klanten en kan moeilijk meer concurreren op prijs. De oplossing: consistentie binnen een geoptimaliseerde klantreis, want tevreden klanten willen helemaal niet weg! Met de Persona Practitioner en Customer Journey Mapping Practitioner bieden wij jou de mogelijkheid om van de meest ervaren customer journey docenten te leren hoe jij jouw klanten centraal stelt binnen een toekomstbestendige organisatie.

Verhoog nu je omzet met de volgende trainingen

Persona Practitioner

Leer werken met persona's
Persona Practitioner

Wat houdt dit in? 
Wil je optimaal gebruik maken van de beschikbare informatie over jouw klanten? Dan is de Persona Practitioner zeker voor jou weggelegd. In deze practitioner leer je niet alleen werken met persona’s, maar je gaat ook actief aan de slag met jouw klantgroepen. Ervaar de lessen, bespreek met medecursisten en leer van de meest ervaren docenten op het gebied van persona’s. 

Dagdeel 1:
Je leert de doelgroep herkennen in levenstijl en gedrag.
Je weet wat persona’s zijn en waarom je deze nodig hebt.

Dagdeel 2:
Je begrijpt de diepe klantwensen van je doelgroep en leert hierop te acteren.
Je bent in staat effectieve persona profielen te maken van je doelgroep.

Customer Journey Mapping Practitioner

Ontdek de reis die jouw klant aflegt
Customer Journey Map Practitioner

Wat houdt dit in?
Is jouw klantreis wel geoptimaliseerd voor de perfecte klantbeleving? In deze Customer Journey Mapping Practitioner breng je alle fasen voor jouw klantgroep in kaart, leer je hoe je met de emoties van jouw klantgroep omgaat en geven wij je dé gouden tip om klanten te binden met een moment-of-magic! Je gaat actief aan de slag met jouw data en krijgt feedback en validatie van de meest ervaren docenten op het gebied van de customer journey!

De dagdelen van deze training worden binnenkort geüpdate. 

Word een customer centricity professional

Met de Persona Practitioner en Customer Journey Mapping Practitioner certificaten van Sterklant op zak, weet jij inzicht in de klant en klantwensen te verkrijgen en heb je de skills om hun klantreis te optimaliseren. Je leert om jouw (potentiële) klanten te bedienen op basis van hun wensen en hun betrokkenheid te verhogen. 

De Sterklant Academy

Wat levert het op?

Leer nu je klant kennen in levensstijl en gedrag. Achterhaal hoe je hen het beste kunt bedienen binnen de customer journey aan de hand van persona’s voor een optimale klantbetrokkenheid. 

Inzicht in jouw klanten

Leer makkelijk omgaan met de wensen van de klant. 

Future Perfect

Ontdek de diepe verlangens van jouw klant en waarnaar zij streven.

Persona & Journey

Makkelijk omgaan met jouw klanten in alle fasen van de customer journey.

Het Customer Centricity model is het perfecte handvat om de ‘klant’ centraal te stellen. Bekijk hier de achterliggende gedachte van het model.

Geïnteresseerd?

Laat ons contact met je opnemen!






    Webinar

    Gratis en persoonlijk informatie over de Academy

    Tijdens de online webinar geeft een van de Sterklant Academy trainers niet alleen informatie over de Persona Practitioner en Customer Journey Mapping Practitioner, maar beantwoord hij/zij ook al je vragen. Kortom: twijfel niet en neem gratis deel om erachter te komen in hoeverre de Sterklant Academy jou kan helpen!

    Heb je vragen?

    We helpen je graag vrijblijvend verder!

    "Als je goed zorgt voor je klanten, dan zorgen zij goed voor jou"

    – Colin Reudink

    Colin Reudink