Customer Experience

Op naar groei in betrokken klanten. Klantbeleving zorgt dat klanten ambassadeur worden van jouw organisatie.

Brand-ambassadors zijn niet alleen tevreden en loyaal, maar zorgen ook dat jouw onderscheidend vermogen onder de juiste doelgroep wordt verspreid.

Deze innovatieve marketingstrategie zorgt voor een consistente groei in nieuwe en bestaande klanten.

De ideale (klant)reis

Een perfect afgestemde match tussen de kracht van jouw organisatie en de klantreis van de ideale klant is nodig. Hiermee beleeft de ideale klant jouw onderscheidend vermogen.

Waarom een klant voor jou zou moeten kiezen begint door geïnteresseerd te zijn in de klant en hen te leren kennen.

Wie is je ideale doelgroep? Waar zijn zij? Wat doen zij? Wat vinden zij belangrijk en hoe kan je aansluiten op hun verlangens met jouw product of dienst?

De enige manier hoe jij een klant écht aantrekt om te groeien in omzet, begint door de kansen hierin te pakken via klantbeleving, op de juiste tijd en plaats in de klantreis.

Onze klantbelevingstrajecten zijn uniek in de wereld. Het traject bevat meerdere werksessies en twee masterclasses. In deze werksessies werken wij een aantal maal samen met jouw en belangrijke stakeholders. De inhoud wordt altijd afgestemd op jouw doelen en wensen.

Poolstar

8000 In 12 weken eindresultaat
  • Scan marketingstrategie
  • Klantreis vanuit de organisatie
  • Klantreis vanuit de klant
  • Inzicht in kansen voor binding
  • De ideale klantreis ingericht
  • Slimme en efficiënte marketingstrategie
  • Klanten als de ultieme betalende ambassadeurs en fans

Super Nova

12000 In 14 weken eindresultaat
  • Alles van Poolstar, plus:
  • Interne analyse met interviews
  • Motivaction Profiler
  • Verdieping in doelgroeponderzoek
  • Verdieping in analyse klantreis
  • Extra tijd & diepgang tijdens de werksessies
  • Masterclass 'Persona' 8 Medewerkers ter waarde van €800 p.p.
  • Masterclass 'Klantreis Mapping' 8 Medewerkers ter waarde van €800 p.p.
Meest gekozen

Red Giant

Premium
16000 In 16 weken eindresultaat
  • Alles van Supernova, plus:
  • Draagvlak in de gehele organisatie
  • Kwalitatieve interviews met een diepgang van de Grand Canyon
  • Generatiemaps: verleden, heden en toekomst
  • >8 medewerkers in de trainingen

Welk resultaat wil jij?

Onze drie trajecten zijn uniek en speciaal ontworpen op basis van de vraag van onze klanten. 
Elke traject bevat hetzelfde proces, maar met een andere diepgang en zijn aan te passen met verschillende uitbreidingen op basis van jouw uitdaging.

Wat is het verschil tussen de trajecten?

In het Super Nova traject is een belangrijke toevoeging dat jouw medewerkers worden getraind via d masterclasses in het begrijpen van de klant en het aanbieden van de juiste experience op de juiste tijd en plaats. Hiermee wordt het succes van dit traject verzekerd, omdat kansen écht worden gepakt op elk moment van de waarheid. Dit maakt jouw organisatie meer toekomstbestendig.

Het Red Giant traject bevat voor grotere organisaties een aantal werksessies en presentaties om genoeg draagvlak te verkrijgen. Dit zorgt voor een consistente customer experience in alle klantfasen en contactmomenten.
Hiermee benut je niet alleen de kansen, maar wordt het echt een duurzame way-of-life, zodat jij ook in de toekomst profijt blijft houden van dit traject.

Het resultaat is altijd een uitgewerkte slimme en innovatieve marketingstrategie dat zorgt voor groei in betalende ambassadeurs en fans.

Colin Reudink

“Sterklant neemt de tijd, denkt goed mee en geeft goede adviezen voor meer klanten. Het is prettig om met Colin samen te werken. De campagnes die hij opzet zien er goed uit en, heel belangrijk, zorgen voor meer klanten.”

– Yildiz van der Zijden, eigenaar Jouwbekkentherapeut.nl

Sessie inplannen

Plan je strategiesessie in, dan kijken we samen waar je staat, waar je naartoe wilt en wat er voor nodig is om hier te komen. We kijken daarbij welk customer experience traject het beste bij jouw wensen, doelen en uitdaging past.

Geen zorgen, dit gesprek is 100% vrijblijvend en gratis.

FAQ

Veelgestelde vragen

Alle trajecten leveren een innovatieve marketingstrategie die voor groei in ambassadeurs en omzet zorgt.

Daarnaast is de klantreis onderzocht en ingericht met klantbeleving, puur op basis van de unieke drijfveren van van de ideale klant in combinatie met de kracht van jouw organisatie.

Dit delen we met je wanneer we elkaar spreken om te kijken wat jouw doelen zijn en waar jouw kansen liggen.
We vertellen dan alle ins- en outs én de bijbehorende investering die bij jouw situatie past (die de meeste mensen overigens mee vinden vallen).

Met alles om jouw doelen te behalen.

Wij zijn een strategisch en tactisch marketingbureau en dat doen wij op het gebied van customer experience (oftewel klantgerichtheid).

Dit houdt in dat we je echt helpen met alles hierbinnen, van het leren kennen van de belangrijke klantgroepen op emotioneel gebied en interne medewerkers door middel van interviews, het omturnen van de marketingstrategie naar een innovatieve positionering.

Onderwerpen waar we onder andere mee aan de slag kunnen gaan zijn: een onderscheidend aanbod, positionering, marketingstrategieën, doelgroepanalyse, contentstrategie, customer experience (uitwerkingen), klantbetrokkenheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit, advies over marketingkanalen zoals SEO, SEA etc. Zelfs is het mogelijk je hierin te ontzorgen en te ondersteunen door het geheel door te voeren naar alle verschillende marketingkanalen.

Het Poolstar traject duurt 12 weken.
Het Super Nova Premium traject duurt 14 weken.
Het Red Giant traject duurt 16 weken.

Wij nemen de tijd in deze trajecten, zodat iedereen genoeg tijd heeft voor jouw grote transformatie, maar je ook direct al hele goede resultaten kunt halen.

Het is mogelijk zonder het verkregen klantinzicht uit je customer experience traject alvast te starten binnen de verschillende marketingkanalen. Deze worden dan na het traject versterkt en geperfectioneerd voor een nog beter en gerichter succes.

Je kunt zelf een customer journey map van het internet afhalen en invullen, dat is niet de moeilijkheid. Ook zijn er genoeg partijen die een oppervlakkige en vooral functionele touchpoint-analyse opleveren.
Onze visie is dat je eerst de klant écht leert kennen in drijfveren, motivatie en verlangen en daar heb je expertise voor nodig. Hoe de klant zich aan de hand hiervan gedraagt wordt vertaald naar de customer journey map.
Een combinatie van deze twee diepgaand uitgewerkt, zorgt ervoor dat je de klant aan je kan binden als ambassadeur van de organisatie.