Expertsessie
Benieuwd hoe jij kunt groeien in fans en omzet?
En zoek je een marketingexpert die meekijkt naar jouw specifieke situatie?
Eentje die écht betrouwbaar, innovatief en open-minded is?
Met veel marketingkennis en ervaring in huis?
Waar je al je marketingvragen aan kan voorleggen?
Zonder dat je ergens aan vast zit na de sessie?
Dan is deze expertsessie iets voor jou
Direct resultaat
In deze expertsessie nemen wij onze expertise en ervaring mee.
Je krijgt inzicht en handvatten aangereikt om te groeien in de volgende onderwerpen:
- Je huidige marketingstrategie.
- Je doelen (toekomst).
- Je ideale klant.
- Je huidige diensten/producten.
- Je huidige doelgroepen.
- Wat klantbeleving voor jou gaat doen.
- Onze aanpak om jouw doelen te behalen.
Daarnaast is er ruimte genoeg om alle marketingvragen die jij hebt te stellen.
Onze expert heeft ook jarenlange praktijkervaring op het gebied van verschillende marketingkanalen, zoals SEO, SEA etc.
Wat het oplevert
Klantinzicht
Begrijp wat jouw ideale klant wilt, waar zij zich bevinden en wat zij belangrijk vinden.
Vind de match tussen de behoefte van de klant en de kracht van jouw organisatie.
Marketingstrategie
Jouw kansen helder, om in no-time keihard te groeien. Wij laten je zien hoe je deze kansen slim kunt omzetten naar een sterke marketingfundering.
Fans en omzet
Met een consistent krachtig klantproces bindt jij je ideale klant aan de organisatie.
Voor meer nieuwe en bestaande tevreden klanten.
Creëer nu de ultieme fans
Plan je expertsessie in
Voor een éénmalig bedrag van
€500,-
We helpen jou graag in een 2-uur durende sessie.
Tijd is schaars en kostbaar en toch nemen wij ruimschoots de tijd voor jou.
Wij vinden het namelijk belangrijk om echt waarde te geven aan jou.
Sterker nog, de waarde die wij geven is veel meer dan €500,-.
Wij geven inzicht en handvatten via verschillende formats. Bijvoorbeeld voor de ideale klant en hoe jij deze slim kunt aantrekken via klantbeleving.
Om te groeien in tevreden (nieuwe) klanten en de ultieme fans.
Groei nu in klantbeleving en verhoog je omzet.
Vul onderstaande formulier in. Dan helpt Colin Reudink jou persoonlijk
Jouw gesprekspartner
Colin Reudink, Expert Klantbeleving
Hi, Ik ben Colin, eigenaar van Sterklant en heb 12 jaar lang gewerkt in het HBO-onderwijs als senior docent consumentengedrag en digital marketing en als coördinator.
Ik zag dat marketingafdeling van bedrijven (waar ik kwam voor stagiaires) steeds verder af zijn komen te staan van de menselijke kant van marketing. De marketing is met de ontwikkeling van online/digital marketing steeds vluchtiger geworden en vaak met korte termijn resultaten.
Ik merkte dat ik dat vreemd vond en meer wilde betekenen voor mensen, bedrijven en de marketingwereld.
Ik ging minder werken voor de hogeschool en begon bedrijven te helpen. In het anders leren denken en werken en daarmee te groeien in omzet.
Ik merkte dat mijn aanpak werkt. Puur door te luisteren, vanuit de mens te denken en de marketing hierop in te richten met mijn kennis en vaardigheden.
Een duurzame marketingstrategie werkt, het zorgt voor resultaten op korte als langere termijn. Het levert niet alleen een groei in omzet op, maar ook wordt het mogelijk de doelgroep effectief te bereiken door in te spelen op de juiste behoeftes met wat zij belangrijk vinden. Daarnaast heb je minder marketingkosten en wordt de ideale klant een loyale en betalende klant.
Inzicht in wie de ideale klant is, waar deze zich bevindt, wat de klant wil en wat hij/zij doet, zorgt voor kansen. Dit maakt het mogelijk boven verwachting van de klant te scoren. Het is makkelijker hen te bereiken en te overtuigen, door aan te sluiten op de juiste behoeftes en verlangens. Daarnaast wordt marketing zoals SEO, SEA, socials, website ontwikkeling etc. goedkoper, effectiever en zal dit betere resultaten opleveren.
Door de ultieme klantbeleving neer te zetten, waar de klant écht op zit te wachten, op de juiste tijd en plaats, creëer je de ultieme fans.
Ik ben dus vóór marketing, maar wel op een mensgerichte manier, waarbij de klant centraal staat en het bedrijf hun kracht laat beleven door de klant. Dit bindt de klant aan de organisatie op korte als langer termijn als de ultieme ambassadeur.
Niet alleen gewoon alleen als fan, maar ook als een betalende fan.
