GroeiSessie

Leer je doelgroep diepgaand kennen en zet de eerste stap naar groei.

Ken jij je doelgroep?

Veel ondernemers denken hun doelgroep te kennen, maar weet jij zeker dat je ze écht kent? Voor de duidelijkheid, met het kennen van de doelgroep bedoel ik niet dat je weet dat het mannen of vrouwen zijn, wat hun leeftijd is, of waar zij ongeveer vandaan komen en wat zij kopen bij je.

Toch is dat eigenlijk wat we altijd als eerste horen als we naar de doelgroep van een klant vragen.

Daarom durf ik te zeggen dat jij hen niet écht kent.

Je hebt ook weinig aan diepgaande kennis van je doelgroep als je er vervolgens weinig mee doet. Hoe kan je hen bereiken? Via welk kanaal? En hoe kan je hen het beste aanspreken om klant te worden? Welke waarden neem je mee in je communicatie? 

Bespreek met mij wat jij van je doelgroep weet en wat je wilt bereiken. 
Ik deel in het gesprek de eerste vijf stappen van groei. Deze stappen zijn opgebouwd vanuit diepgaande consumentenpsychologie.
Expertise dat niet veel mensen kennen, maar wel essentieel is om klantrelaties op te bouwen en hen aan je te binden.
Essentieel om nu en later te kunnen groeien.

Dit bespreek ik met je..

Doelen.

  • Jouw verlangens.
  • Waar je naartoe wilt werken.
  • De struikelblokken.
  • De ideale situatie over 6 maanden.

De 5 stappen van groei.

  1. Moodboard
  2. Mentality Model (Motivaction)
  3. 12 Archetypen
  4. 4 Hechtingsstijlen
  5. Waardekaarten

Direct resultaat.

  • Diepgaand inzicht in je doelgroep.
  • Inzicht in een nog sterker klantproces.
  • Direct toe te passen binnen jouw marketing(strategie).
  • Inspiratie en handvatten om mee te gaan groeien.
Raymon Lubbers OCP

“Dankzij Sterklant hebben we inzicht gekregen in de klantreis van onze relaties. Hierdoor hebben we verrassende aanpassingen kunnen doen in onze benadering naar nieuwe, maar ook bestaande klanten.

Zo hebben we de technische afdeling eerder in het commerciële proces betrokken. Dit zorgde voor meer betrokkenheid bij de klant, de interne organisatie en een hogere omzet per klant” 

Raymon Lubbers
Eigenaar Offshore Connectivity Partners (OCP)

Door jou inzicht te geven in je doelgroep(en) help ik je een vertaling te maken van consumentenpsychologie naar marketing. Hiermee neem jij de eerste stap om verder te gaan groeien.

Deze expertise is direct toepasbaar na ons gesprek. 
Geloof me, een nieuwe wereld gaat voor je open.

Op naar een consistente groei in klanten, ambassadeurs en omzet.

Geen zorgen, dit gesprek is 100% vrijblijvend.

Groeisessie inplannen

Plan je gesprek via de kalender. Dan geef ik je nieuwe inzichten in je doelgroep die je meteen kunt toepassen.
Aan de hand van een unieke aanpak gaan we meteen de diepgang in, zodat jij meteen kunt gaan groeien.

Geloof me, er gaat een nieuwe wereld voor je open.

Geen zorgen, dit gesprek is 100% vrijblijvend en gratis.

Deze groeisessie is voor ondernemers die..

  • Eigenaar zijn van een start-up met een minimale omzet van 3000€ per maand.
  • Het liefste maatschappelijk verantwoord ondernemen.
  • Actief zijn in de zakelijke dienstverlening (B-2-B) of met consumenten (B-2-C).
  • In 12 weken willen groeien in omzet, door hun doelgroep diepgaand te begrijpen en aan de juiste knoppen te draaien.

“Sterklant neemt de tijd, denkt goed mee en geeft goede adviezen voor meer klanten. Het is prettig om met Colin samen te werken. De campagnes die hij opzet zien er goed uit en, heel belangrijk, zorgen voor meer klanten.”

Yildiz van der Zijden
Eigenaar Jouwbekkentherapeut.nl

Even voorstellen..

Hi, ik ben Colin, eigenaar van Sterklant en doelgroepexpert. Ik help MKB bedrijven te groeien door klanten echt leren te begrijpen en hiermee van hen ambassadeurs te maken.

Na mijn mastertitel in commerciële communicatie, gaf ik als digital marketeer advies aan bedrijven over hun marketing én voerde ik deze ook uit. Daarnaast geef ik meer dan 12 jaar les binnen het HBO, in consumentengedrag, digital marketing en (customer journey) onderzoek.

In plaats van het zoveelste online-marketingbedrijf te starten, ben ik begonnen om doelgroepen te doorgronden, in wat zij zeggen en juist vooral niet zeggen. Een stevige marketingfundering voor nu en later begint bij het begrijpen van de mens achter de data. Dit maakt het mogelijk nieuwe doelgroepen te bereiken en om klanten te stimuleren vaker terug te komen.

Hen emotioneel en functioneel uit te pluizen is wat ik leuk vind. Wat beweegt iemand (pijnpunten), wat vindt diegene belangrijk (verlangens en waarden) en waar werkt deze naar toe (resultaat en future perfect)?
Deze diepgaande context van de doelgroep is met onze krachtige analyse goud waard, voor nu en later.

Dit is essentieel voor succes in de huidige markt en voor later, waarbij het steeds meer draait in het hebben van warme klantrelaties.

Colin Reudink
Eigenaar Sterklant

Groei nu met ambassadeurs

Jij kiest de datum en tijd!