Zet jij dat stapje extra?
Dan wordt het tijd dat je erkend wordt.
Klantbeleving heeft als resultaat dat je een lange termijn relatie opbouwt met de klant. Dit zorgt niet alleen voor meer tevreden klanten, maar ook voor een groei in betalende klanten die fan worden.
Klant Centraal is hét keurmerk voor organisaties die klantgericht werken.
Elke organisatie heeft een bepaalde mate van klantgerichtheid.
Van marktgedreven, klant- en of relatiegedreven naar belevingsgedreven.
Wij zijn benieuwd naar het volgende:
- Wat zijn jouw klantbelevingsdoelen?
- In hoeverre ken jij jouw ideale klant?
- Welke waarde geef je aan hen?
- Meet en monitor jij hun klantproces?
- Hoe manage jij de klantverwachtingen?
- Welke beleving biedt jij aan op welk moment?
Als jouw organisatie voldoet aan de minimale eisen, dan is het mogelijk Sterklant Klant Centraal keurmerk te ontvangen.
Dit maakt jou voor nieuwe en bestaande klanten herkenbaar als een organisatie die de klant kent, ziet, weet wat belangrijk is voor de klant en ook hiernaar handelt.

De theorie van het Customer Centricity model ligt ten grondslag aan het ‘Klant Centraal’ keurmerk. Bekijk hier de achterliggende gedachte van het centraal stellen van de ‘klant’.
Communicatie
Je dient voor elke klantreisfase aan te tonen dat je inspeelt op de verwachtingen en rationele en emotionele behoeften van de klant.
Handelen & evalueren
Laat aan de hand van data en interactie zien dat je consequent bezig bent met luisteren naar de klant en interne processen hierop aanpast om hen centraal te blijven zetten.
Klantbeleving
Toon aan dat jij de verwachtingen van jouw klanten managet en hierop actief inspeelt door jouw klant te verrassen. Dit is dat extra stapje voor de klant.
Gratis in combinatie met ons klantbelevingstraject.
Neem je na jouw keurmerk-aanvraag een klantbelevingstraject bij ons af?
Dan krijg je de kosten van het keurmerk terug!
Het keurmerk is zowel digitaal als fysiek.
Wil je graag alleen het keurmerk ontvangen, dan rekenen wij kosten voor de organisatiescan en de verzending.
Meld je nu aan.
