Online Marketing

Efficiënt en effectief meer relevante klanten

“People will forget what you said and did, but people will never forget how you made them feel”

Opvallen met Google Services

Met de inzet van de verschillende diensten van Google zoals SEO en SEA, val je op binnen jouw doelgroep. Door de klant centraal te stellen (customer centricity) binnen online-marketing, wordt de marketing relevant en efficiënt wat leidt tot meer leads. Jouw onderscheidend vermogen wordt duidelijk voor de klant.

De verschillende marketingkanalen zijn aanvullend aan elkaar om de bezoeker centraal te kunnen stellen. Daarnaast wordt op basis van data uit tools zoals Google Analytics, Tag-Manager en Google Datastudio gemonitord en bijgestuurd.

Google Services Sterklant

Opvallen in social media

Om zichtbaar te zijn voor je doelgroep is het van belang om aan te sluiten bij de kanalen die zij gebruiken, zoals Instagram, LinkedIn, YouTube, Clubhouse, TikTok, WhatsApp en Facebook

Het laten zien wat je doet en waar je voor staat zorgt voor toegevoegde waarde, met als gevolg dat mensen zich graag bij je aansluiten.

Op basis van contentmarketing zorg je ervoor dat je aan de hand van een gestructureerde aanpak de doelgroep kunt bereiken, of het nu om branding, engagement of conversie gaat. Je biedt de juiste content binnen het juiste kanaal aan. Daarnaast worden de marketing-inspanningen en het gedrag van de doelgroep meetbaar gemaakt binnen het kanaal zelf en overkoepelend aan de hand van bijvoorbeeld Google Analytics.

Sociale media Sterklant

Succes door omdenken

Bezoekers en leads zijn pas goud waard, als deze relevant zijn voor de organisatie. Door de drie marketingniveau’s in te richten vanuit customer centricity, wordt de gehele marketing (extra) geprofessionaliseerd en is het mogelijk meer klanten binnen te halen en de huidige klanten beter te bedienen, wat zorgt voor loyale klanten.

Een online marketing strategie is nodig om je bedrijfsdoelstellingen op te stellen, in te richten en te behalen.
Uit ervaring blijkt dat een online strategie essentieel is om doelen op lange termijn te behalen. Hiermee wordt het mogelijk om op een veranderende markt in te spelen en de concurrentie voor te blijven.

Wat wij anders doen:

  • Binnen de marketing staat de klant centraal.
  • Altijd persoonlijke aandacht door korte communicatielijnen.
  • Een concrete marketingstrategie vanuit het onderscheidend vermogen, de organisatie-identiteit, gebaseerd op het beschikbare budget.
  • Wij luisteren wél aandachtig naar jouw wensen.
Meer weten over de mogelijkheden en tarieven?

Kunnen we je verder helpen?






    De theorie van het Customer Centricity model ligt ten grondslag aan de marketingstrategie die wij opstellen. Bekijk hier de achterliggende gedachte van het centraal stellen van de ‘klant’.

    Thijn Luijkens

    Ervaringsdeskundige met Online-marketing

    “Eindelijk vind ik structuur en een werkende strategie in mijn online marketing. Doordat alle niveaus op elkaar aansluiten, ademt de online marketing onze positionering. Doordat we hiervoor onze klantgroepen goed in kaart hebben gebracht met de klantreis, kunnen we nu profiteren van efficiëntere en effectievere online marketing.

    De veelzijdigheid van Sterklant heeft mij op de lange termijn een hoop tijd en geld bespaard.”

    Veelgestelde vragen

    • Concurrentievoordeel
    • Een gestructureerde aanpak om gericht doelgroepen te bereiken a.d.h.v. jouw onderscheidend vermogen.
    • Relevante promotie door de klant centraal te stellen.
    • Gebruiksvriendelijkheid van de website.
    • Vergroten van naamsbekendheid, engagement en conversie.
    • Toename van relevante bezoekers en leads.
    • Toename van conversie.

    Op basis van jouw uitdaging, wordt bekeken wat nodig is om jouw doelstellingen te behalen. Standaard wordt een basistarief gehanteerd met daarop uitbreidingen waar je zelf voor kunt kiezen. 
    Bekijk de tarievenpagina voor meer informatie over de kosten & opbrengsten.

    Allerlei soorten organisaties kunnen online marketing gebruiken om hun doelgroep beter te bedienen. Van consumentengoederen tot aan het hoger beroepsonderwijs is online marketing en contentmarketing van essentieel belang om de klant centraal te zetten voor het binnenhalen van meer klanten.

    De meeste online marketing diensten zijn afgerond binnen 4 weken, van kennismaking tot oplevering.

    Marketing en de klantreis zijn losstaande diensten om af te nemen. Het combineren van deze twee diensten zorgt voor een versterkend effect van beide kanalen. De klantreis wordt sterker omdat deze relevanter wordt voor de klant, de marketing wordt effectiever en met lagere kosten. 
    Het afnemen van beide diensten zorgt dus voor een win-win-situatie.

    Heb je vragen?

    We helpen je graag vrijblijvend verder!

    "Als je goed zorgt voor je klanten, dan zorgen zij goed voor jou"

    – Colin Reudink

    Colin Reudink