Strategiesessie

Bespreek met ons waar jouw groeikansen liggen.

Zodat jij aan de hand van een slimme marketingstrategie,
klanten de
 kracht van jouw organisatie kan laten ervaren.
Creëer jouw ultieme fans en ambassadeurs.

Op naar duurzame groei door klantgericht te handelen.

Let's talk

Connectie

Hoe wij de relatie tussen jouw organisatie en nieuwe/bestaande klanten weten te realiseren en te optimaliseren.

Groeikansen

Waar wij voor jou de grootste kansen zien om in no-time keihard te groeien. Wij laten je zien hoe je dit kunt omzetten naar resultaat.

Strategie als fundering

Zorgt voor een sterk klantproces. Hoe je iedere ervaring kan laten aansluiten op de behoeftes en waarden van de klant om hen te kunnen binden aan de organisatie.

Raymon Lubbers OCP

“Dankzij Sterklant hebben we inzicht gekregen in de klantreis van onze relaties. Hierdoor hebben we verrassende aanpassingen kunnen doen in onze benadering naar nieuwe, maar ook bestaande klanten. 

Zo hebben we de technische afdeling eerder in het commerciële proces betrokken. Dit zorgde voor meer betrokkenheid bij de klant, de interne organisatie en een hogere omzet per klant” 

– Raymon Lubbers, Eigenaar – Offshore Connectivity Partners (OCP)

Plan je strategiesessie in, dan kijken we samen waar je staat, waar je naartoe wilt en wat er voor nodig is om hier te komen. We kijken daarbij welk customer experience traject het beste bij jouw wensen, doelen en uitdaging past.

Geen zorgen, dit gesprek is 100% vrijblijvend en gratis.

Sessie inplannen

Dit is wat wij doen voor jou

✓ Groei realiseren

Jij wilt duurzame marketing voor de lange termijn. Het kennen van de diepe drijfveren, pijnpunten en verlangens is essentieel voor een consistent sterk scorende aantrekkingskracht.  Mét daarbij een stabiele cash-flow en een explosieve groei in het aantal klanten en omzet.

Marktpositie

De organisatie wil de nummer één worden in de markt. Jouw organisatie kiest voor een innovatieve marketingstrategie voor duurzame klantrelaties op korte en langer termijn. Quick wins zijn daarnaast mooi meegenomen.

Aantrekkingskracht

De organisatie heeft misschien al een customer journey in kaart laten brengen en wil dit nu verder optimaliseren van functioneel naar emotioneel voor consistent scorende klantrelaties. 
Jij wilt de geweldige aantrekkingskracht van jouw organisatie optimaal benutten en laten ervaren door jouw klanten voor impact en omzet.

“Sterklant neemt de tijd, denkt goed mee en geeft goede adviezen voor meer klanten. Het is prettig om met Colin samen te werken. De campagnes die hij opzet zien er goed uit en, heel belangrijk, zorgen voor meer klanten.”

– Yildiz van der Zijden, eigenaar Jouwbekkentherapeut.nl

Even voorstellen

Hi, ik ben Colin, eigenaar van Sterklant en jouw customer experience designer.

Ik help B-2-B en B-2-C organisaties hun aantrekkingskracht te vergroten voor bestaande en nieuwe klanten.
Dit zorgt niet alleen voor tevreden en loyale klanten, maar ook voor die hard benodigde omzet waarmee jij de concurrentie voorbijstreeft en nog meer klanten kan helpen voor een grotere impact en omzet.

Ik heb 12 jaar als docent en als coördinator van jaar twee gewerkt binnen de Hogeschool Leiden, aan de opleiding Commerciële Economie. Binnen deze functies heb ik
 meegeholpen het curriculum te vernieuwen, de minor Customer journey marketing ontworpen en daarnaast modules en colleges ontworpen en gegeven in consumentenpsychologie, digital marketing, onderzoek. Tegelijk hielp ik studenten in de rol als mentor, tutor, stagebegeleider, afstudeerbegeleider en gaf ik begeleiding in het maken van duurzame impact.

Als stagebegeleider kwam ik vaak over de vloer bij allerlei verschillende organisaties. Wat mij opviel was dat eigenlijk de meeste organisaties  weinig diepgang hadden in hun klantinzicht of daar actief iets mee deden. Na twee doorvragen werden de antwoorden steeds vager en bleef het algemeen.
Zeker op de vraag wat de organisatie dan voor de ene doelgroep anders deed dan voor de andere, bleef het antwoord mij meestal verschuldigd.

Ik heb mijn eigen onderneming opgezet om organisaties klantgericht te leren denken en handelen als een mindset en way-of-life. Het aanbieden van structuur, kennis en tools om daarmee hun klanten het onderscheidend vermogen te kunnen laten ervaren geeft mij een onuitputtelijke energie.

Met deze mindset wordt het mogelijk de kansen die normaal blijven liggen te verzilveren. Hiermee kan jij de bestaande en nieuwe klanten aan je binden, met een duurzame impact en explosieve omzet als gevolg. Puur door strategisch te werken, telkens slim de kansen hierbinnen te pakken en de vertaling naar operationele marketing en sales te optimaliseren.

Aansluiten op de normen en waarden van jouw klant en dit vertalen naar de juiste tijd en plaats als customer experience in de customer journey zorgt voor een duurzame relatie met jouw klant.
Dat is de gouden combinatie voor meer groei en omzet.

FAQ

Veelgestelde vragen

Dit delen we met je wanneer we elkaar spreken om te kijken welk traject het beste bij jou past. Je kunt hier de details van de customer experience trajecten lezen.
We vertellen dan alle ins- en outs én de bijbehorende investering (die de meeste mensen overigens mee vinden vallen).

Alle trajecten leveren een innovatieve marketingstrategie op met ambassadeurs van de organisatie, gebaseerd op de gevalideerde drijfveren, verlangens en het gedrag van de klant. 

De customer journey is gevalideerd vanuit de klant, de customer journey map laat kansen zien waarin jij het verschil kunt maken voor de klant met customer experience, met loyale klanten als ambassadeur van jouw organisatie die jouw impact verder vergroten en daarmee een duurzame omzet.

Bekijk hier welk customer experience traject bij jouw uitdaging past.

Alles wat je nodig hebt om je doelen te behalen.

Wij zijn een strategisch en tactisch marketingbureau en dat doen wij op het gebied van customer experience (oftewel klantgerichtheid).

Dit houdt in dat we je echt helpen met alles hierbinnen, van het leren kennen van de belangrijke klantgroepen op emotioneel gebied en interne medewerkers door middel van interviews, het omturnen van de marketingstrategie naar een innovatieve positionering.

Onderwerpen waar we onder andere mee aan de slag kunnen gaan zijn: een onderscheidend aanbod, positionering, marketingstrategieën, doelgroepanalyse, contentstrategie, customer experience (uitwerkingen), klantbetrokkenheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit, advies over marketingkanalen zoals SEO, SEA etc. Zelfs is het mogelijk je hierin te ontzorgen en te ondersteunen door het geheel door te voeren naar alle verschillende marketingkanalen.

Het Poolstar traject duurt 12 weken.
Het Super Nova Premium traject duurt 14 weken.
Het Red Giant traject duurt 16 weken.

Wij nemen de tijd in deze trajecten, zodat iedereen genoeg tijd heeft voor jouw grote transformatie, maar je ook direct al hele goede resultaten kunt halen.

Het is mogelijk zonder het verkregen klantinzicht uit je customer experience traject alvast te starten binnen de verschillende marketingkanalen. Deze worden dan na het traject versterkt en geperfectioneerd voor een nog beter en gerichter succes.

Je kunt zelf een customer journey map van het internet afhalen en invullen, dat is niet de moeilijkheid. Ook zijn er genoeg partijen die een oppervlakkige en vooral functionele touchpoint-analyse opleveren.
Onze visie is dat je eerst de klant écht leert kennen in drijfveren, motivatie en verlangen en daar heb je expertise voor nodig. Hoe de klant zich aan de hand hiervan gedraagt wordt vertaald naar de customer journey map.
Een combinatie van deze twee diepgaand uitgewerkt, zorgt ervoor dat je de klant aan je kan binden als ambassadeur van de organisatie voor een enorme groei in omzet.

Jouw groeikansen weten?

Colin Reudink, Eigenaar Sterklant