Tarieven

klantreis

Goed om te weten!

Het klantreistraject bevat een aantal basisonderdelen om de kosten zo laag mogelijk te houden. Met het uitbreiden van deze basis, wordt het extra mogelijk de klantreis te personaliseren naar jouw wensen. Het gehele traject bestaat uit twee delen en duurt gemiddeld 6 maanden met een maximum tot 8 maanden.

Customer Journey Onderzoek

Slechts €5.999,-

Inbegrepen:

Hiermee start de aftrap. We stellen samen een heldere en meetbare strategie op, kiezen de scope/invalshoek van het project en brengen daarna in kaart wie de stakeholders zijn. Dit maakt het mogelijk samen naar een gezamenlijk doel te streven en deze te behalen.

Tijdens het stakeholdersonderzoek analyseren we de belangen van de belangrijkste stakeholders. Hier passen we de strategie op aan, om zo een effectiever resultaat te kunnen bereiken. 

De algemene persona geeft een algemeen beeld van de meest dominante klantgroep vanuit de organisatie gezien. Hierin worden persoonlijkheidskenmerken, gedrag en motivatie in kaart gebracht. De algemene persona wordt gebruikt om later te vergelijken met de gevalideerde persona’s uit de volgende fase, Customer Journey Optimalisatie.

Deze eerste versie van de map geeft inzicht in het gedrag van de klantgroep binnen de verschillende fasen van de customer journey/klantreis. Deze wordt net zoals de algemene persona vergeleken met de gevalideerde maps uit de volgende fase.

Om het hele project aan elkaar te lijmen en te zorgen dat het een sterk geheel wordt, communiceren we regelmatig en houden we altijd rekening met de belangrijkste stakeholders. Binnen deze twee maanden zijn wij volledig gefocust op jouw organisatie.

Het Klant Centraal keurmerk ter waarde van €125,- ontvang je gratis na het afnemen van de klantreis.

Uitbreiding:

Mocht er behoefte zijn aan een extra rapportage om het gehele plan door de organisatie te kunnen communiceren, dan nemen we graag de moeite om dit overzichtelijk en helder op te stellen. Onze rapportage ziet er als een magazine uit, is to-the-point, maar uitgebreid waar nodig. Zo haalt de organisatie het optimale uit het traject.

Voor het stakeholdersonderzoek kunnen er meer diepte-interviews nodig zijn dan in de basis is ingepland.
Het aantal benodigde diepte-interviews verschilt namelijk met de grootte van de organisatie. Mocht jouw organisatie nou baat hebben bij meer diepte-interviews, dan zorgen we er samen voor dat we meer mensen te spreken krijgen.
Sterke huizen worden ook op sterke funderingen gebouwd.

Wil je nou zelf de inhoud induiken en kijken welke dingen er in de interviews gezegd worden over o.a. jouw bedrijf? Dan kunnen we dat altijd gestructureerd opleveren door middel van mindmaps. Deze zijn helder gestructureerd en makkelijk te interpreteren.

Ben je gedurende het traject nou zó nieuwsgierig wat er allemaal gebeurt? Dan kunnen we natuurlijk altijd even een tussentijdse presentatie geven of juist aan het einde van deze eerste fase. Dan spreken we met elkaar de tot zover behaalde resultaten door. 

Om de impact van het traject te optimaliseren, is het belangrijk om draagvlak binnen de organisatie te creëren. Wil je dat de hele organisatie in begrijpelijke taal weet wat er speelt op het gebied van de klantreis? Dan maken we graag een overzichtelijke rapportage die je kan delen met jouw werknemers. Op deze manier haalt de organisatie het optimale uit het traject.
Onze rapportage ziet er als een magazine uit, is to-the-point, maar uitgebreid waar nodig. Zo nodigt het rapport uit tot lezen en houd je iedereen op de hoogte.

Customer Journey Optimalisatie

Slechts €11.999,-

Inbegrepen:

Staan alle gezichten dezelfde kant op? Deze kick-off meeting wordt georganiseerd om te zorgen dat alle stakeholders aligned zijn en in de startblokken staan om gemotiveerd te beginnen aan dit traject.

Het klantonderzoek bestaat uit minimaal zes interviews met klanten. Voor deze interviews hanteren wij een speciaal ontwikkelde onderzoeksmethode waarmee zowel de functionele als emotionele aspecten naar voren komen. Op maat gemaakte topiclists zorgen voor de kwaliteit en brengen focus aan waar nodig. Na de afname worden de resultaten uitgewerkt in de vorm van mindmaps. In één oogopslag zijn de resultaten te zien en is de essentie duidelijk.

Vanuit de diepte-interviews ontvangen we door de klant gevalideerde input, die essentieel is om tot maximaal drie persona’s te komen. Zo brengen wij jouw klantgroepen op een overzichtelijke manier in kaart. 

Vanuit het eerste deel van het traject leerden wij van de organisatie hoe de klantreis er volgens hen uitziet. Dit leggen we naast de ervaringen van de klant tijdens hun klantreis. Op deze manier brengen we een uitgebreide customer journey map in kaart. In deze map zijn de kansen voor de organisatie zichtbaar weergegeven dat input geeft voor de ontwikkeling van de moments-of-magic.

Wanneer stijgt jouw organisatie boven de verwachtingen van de klant uit? Deze kansen brengen wij voor jou in kaart. Zo creëer je klantloyaliteit dat zorgt voor nieuwe klanten.

Het inrichten van de klantreis brengt een hoop nieuwe kansen met zich mee. Deze kansen brengen we voor jou in kaart. Hierop duidelijk zichtbaar handelen is de grootste winst van dit gehele traject

Na het inventariseren, grondig analyseren en in kaart brengen van de resultaten, zullen we deze met trots aan jullie presenteren. Samen strijden we voor een klantgerichtere organisatie!

Om het hele project aan elkaar te lijmen en te zorgen dat het een sterk geheel wordt, communiceren we regelmatig en houden we altijd rekening met de belangrijkste stakeholders. Binnen deze twee maanden zijn wij volledig gefocust op jouw organisatie.

Uitbreiding:

Wil je iedereen in de organisatie betrekken bij het centraal zetten van jouw klanten? Deel dan déze rapportage met iedereen binnen de organisatie. Zo creëer je draagvlak en weet iedereen wat er speelt.

Het aantal nodige diepte-interviews met klanten verschilt met de grootte van de organisatie en. Mocht jouw organisatie nou baat hebben bij meer diepte-interviews, dan zorgen we er samen voor dat we meer mensen te spreken krijgen. Zo zorgen we dat de klantreis nog beter gevalideerd en geoptimaliseerd wordt. 

Wil je dat iedereen weet hoe ze met de klanten moeten omgaan om de optimale beleving te creëren? Dan komen behalve de digitale persona’s, de persona muurborden goed van pas!

Om jouw werknemers goed samen te kunnen laten werken, hangen we professionele Customer Journey Maps op in de gehele organisatie. Zo kan iedereen met klantcontact snel schakelen tussen doelgroepen, zich beter inleven in de klant en de klantverwachtingen overtroffen worden. Dit zorgt direct voor  tevreden en loyale klanten.

Klantgericht werken is een mindset, een manier van werken die voor positieve verrassingen zorgt. Het versterkt niet alleen de vaardigheden van de stakeholders, maar zorgt ook voor genoeg draagkracht.
Bekijk nu onze Sterklant Academy voor het actuele aanbod en de tarieven.

Om de impact van het traject te optimaliseren, is het belangrijk om draagvlak binnen de organisatie te creëren. Wil je dat de hele organisatie in begrijpelijke taal weet wat er speelt op het gebied van de klantreis? Dan maken we graag een overzichtelijke rapportage die je kan delen met jouw werknemers. Op deze manier haalt de organisatie het optimale uit het traject.
Onze rapportage ziet er als een magazine uit, is to-the-point, maar uitgebreid waar nodig. Zo nodigt het rapport uit tot lezen en houd je iedereen op de hoogte.

De Klantreis

Wat levert het op?

  • De klant centraal in de gehele organisatie;
  • Een effectief werkende organisatie vanuit een gezamenlijk doel;
  • Besparing op huidige kosten;
  • Kennis van jouw klanten waarmee je écht iets doet;
  • Extra kennis van jouw doelgroepen, waarmee je zichtbaar resultaat bereikt;
  • Concurrentievoordeel vanuit de identiteit van de organisatie;
  • Inzicht in kansen met creatieve uitwerkingen om de klant extra aan je te binden;
  • Betrokken klanten die kiezen voor jouw toegevoegde waarde;
  • Nieuwe en (nog meer) tevreden klanten;
  • Gemiddeld 15% omzet verhoging op basis van een inspanningsverplichting.

Kunnen we je verder helpen?






    Tarieven marketing

    Naast onderzoek en optimalisatie voor de klantreis verkopen wij ook de marketing diensten: marketing strategy, SEO, SEA, social media en content marketing. Elk van de 5 diensten heeft een uitbreiding waarbij je zelf kunt kiezen welk onderdeel je uitgebreid wilt hebben.

    Heb je vragen?

    We helpen je graag vrijblijvend verder!

    "Als je goed zorgt voor je klanten, dan zorgen zij goed voor jou"

    – Colin Reudink

    Colin Reudink