Invisible Link

Brandstory

Er was eens..

In een wereld waarin onpersoonlijke en basic online-marketing regeert, was er een man genaamd Colin. Hij had een visie, een brandend verlangen om de marketingindustrie te transformeren.

Het begon allemaal op een noodlottige dag toen Colin als HBO-docent tijdens een stagebezoek de zoveelste ondernemer sprak die bereidwillig exorbitante prijzen had betaald aan een marketingbureau voor ondoordachte marketing. Het ‘ontzorgt’ worden kostte vooral veel aandacht en tijd. Hij kon niet doorgronden waarom ondernemers genoegen namen met middelmatige marketing als het ging om de groei van hun bedrijf. 
ā€œNatuurlijk lukt het niet om op te schalen en te groeien, met zĆŗlke marketingā€.

Vastbesloten om een verschil te maken, begon hij aan een gewaagde reis om een andere optie in marketing aan te kunnen bieden aan ondernemers. Eentje die niet alleen meteen betere resultaten opleverde, maar ook in de toekomst ondernemers bleef verbazen met krachtige resultaten.

Colin heeft als founder zijn hart en ziel gestoken in het maken van elke STERKLANT-creatie. Met nauwgezette aandacht voor kennis, detail en structuur innoveerde hij de beste klassieke marketingingrediĆ«nten en voegde er een vleugje rebelsheid en synergie aan toe. Het resultaat? Een marketingaanbod dat op een toekomstgerichte (ā€˜24+) en perfect aansluitende manier klanten (ver)bind aan het onweerstaanbare en verleidelijke verhaal van ondernemers.

Elk STERKLANT-marketingonderdeel werd een kunstwerk, op een unieke innovatieve wijze efficiƫnt en doeltreffend gemaakt, om een op maat gemaakt genot te zijn voor iedere ondernemer en zijn/haar klanten. Colin was van mening dat marketing meer moest zijn dan louter sales: het moest waarde geven, een oplossing geven waar de doelgroep al jaren naar smacht, een nooit verwachtte ervaring, een moment van magie, dat het gewone overstijgt.

De geruchten over Colin’s verfrissende marketingresultaat verspreidden zich als een lopend vuurtje en trokken mensen van heinde en verre om de betovering van STERKLANT te ervaren. Al snel werd zijn marketingaanpak een symbool van marketing dat wel verbindt, de waarde van bedrijven laat zien en oplevert. Een boeiende samengesmolten mix van merkstrategie, doelgroep psychologie en activerende marketingcommunicatie dat potentiĆ«le klanten aanwakkerde en deed smachten naar meer..

Maar STERKLANT was meer dan alleen een merk; het was een beweging. Colin wilde de maatschappelijke normen uitdagen en individuen in staat stellen hun verlangens te omarmen zonder keuzestress, zonder (te) grote risicoafwegingen en zonder af te moeten dingen op het eindresultaat. Met STERKLANT wilde hij een revolutie starten en de wereld van marketing voor ondernemingen herdefiniĆ«ren door ‘geld te verdienen door waarde te geven’ te laten omarmen.

Tegenwoordig is STERKLANT hier om iedere onderneming te helpen hun marketing te optimaliseren tot het aangaan van de juiste verbinding met hun doelgroep, en diegenen te betoveren die zich in een wereld durven te wagen, waarin klantbinding als marketingstrategie een kunstvorm wordt.

Colinā€™s visie om aan het geven van waarde daadwerkelijk geld te verdienen is werkelijkheid geworden, nu bedrijven hun remmingen bij elke communicatie laten wegvaren en hun nieuwe klanten laten genieten van het verleidelijke aanbod.

Dus doe mee, beste ondernemer, ik nodig je uit om je over te geven aan het verleidelijke universum van STERKLANT. Durf het aan om achter je ondernemersdroom aan te jagen. Want wat als je die nou echt zou kunnen behalen dit jaar? Jij maakt zelf de keuze.

Ontdek met mij de kracht van je eigen pad en ervaar de magie die in elke geweldige creatie schuilt. Laat STERKLANT jouw toegangspoort zijn tot een wereld waar waarde, kwaliteit en relatie met elkaar verweven zijn, en waar het gewone ver achter je gelaten wordt.

Net zoals die ondernemer die de basics van klantenbinding had toegepast en verdubbelde in omzet in impact en nu pas zag hoeveel groei hij nog meer liet liggen bij andere doelgroepen.

Maar.. DƔt is een verhaal voor een andere keer..

"Reach for the stars, you might just catch one"

Wij vinden dat binnen bedrijven de klant de ster hoort te zijn (zonder sterallures). We helpen je graag om ze allemaal te vangen.