Over Ons

Om authentiek te zijn, heb je moed nodig. Je moet weten waar je goed in bent en ergens voor willen staan. De ‘klant’ begrijpen is essentieel voor hogere sales.
Wij zijn Sterklant, wij denken en handelen vanuit de mens en houden van persoonlijke ‘warme’ relaties. Wij zijn kritisch, analytisch én creatief. 
Wij helpen je diepgaand te connecten met je nieuwe fans voor een duurzaam resultaat.

Welkom bij Sterklant

Het is onze missie om de kracht van jouw onderneming te laten zien, te laten ervaren en emotioneel te laten voelen door jouw nieuwe fans. Vergroot je impact en zorg voor hogere sales.

Wij zijn specialisten vanuit de kern van marketing, namelijk de mens als (toekomstig) klant. Door de kracht van jouw onderneming samen te smelten met revolutionaire psychologische kennis van je (toekomstige) klanten, creëren we magie in je onderneming voor langdurige klantbinding en hogere sales.

Zowel binnen B2B als B2C zijn fans onmisbaar als de ultieme ambassadeurs. Met onze unieke marketingaanpak laten we potentiële klanten ervaren hoe geweldig jouw onderneming is. Dan zijn wij pas tevreden.

Jouw revolutie in (organische) groei en sales begint samen met ons.

Ons team

Bij ons werken échte specialisten

Antoinette Leerdam
Specialist Consumentenpsychologie

Antoinette Leerdam

Hi, samen met Colin geef ik psychologie masterclasses en werksessies binnen de klantbindingstrajecten MKB-Start en MKB Scale-Up. 

In de werksessies neem ik je mee in de future perfect van jouw klant en hoe je hierop kunt aansluiten als bedrijf. Zo krijg je inzicht in de diepe drijfveren van je klanten.

Mijn opgebouwde kennis is het resultaat van jarenlange studie, experimenteren met de materie van consumentenpsychologie, coachen van personen en het geven van colleges aan grote groepen studenten en andere professionals.

Daardoor weet ik zeker dat je tijdens het klantbindingstraject heel erg gemotiveerd zal zijn om de klantreis van jouw klant naar een next level te brengen.

Colin Reudink
Behavioural Marketeer

Colin Reudink

Na 8 jaar lang gewerkt te hebben als HBO-docent zag ik een uitdaging in het opzetten van een eigen bedrijf. Tijdens het begeleiden van stagiaires en afstudeerders merkte ik dat bedrijven verder van hun ‘klant’ zijn komen te staan. De klant zie ik als een breed begrip, namelijk ook als patiënt, student, cliënten, luisteraar, donateur etc.

Ik merkte dat de moderne marketeer anno nu weinig kennis en ervaring meer heeft in de psychologie achter het merk en de doelgroep. Geld verdienen door waarde te bieden waar je klant echt op zit te wachten wordt steeds vaker slecht uitgevoerd of zelfs helemaal niet gedaan.

Ik noem de (digital) marketeer die marketing puur doet om sales binnen te halen echte marketingdino’s. Het past ook niet meer bij het nieuwe zoekgedrag en het bieden van relevante waarde. En dat de mens centraal hoort te staan in de dienstverlening, waar marketing -zoals van origine bedoelt- hier slim op in speelt.

Als je echt waarde biedt met je product of dienst, dan maakt het bedrag dat je vraag aan je klant niet uit. Bied waarde en verhoog hiermee je sales.

Organisaties die vertrouwen op onze dienstverlening

Onze waarden

Samen, kwaliteit en magie. Dat is de rode draad in ons werk.

In alle combinaties. Klantbinding kunnen we in alle branches verbeteren, zoals we al gedaan hebben in bijvoorbeeld de betonbranche voor skate-banen of keukenvloeren, industriële drones, bekkentherapie voor na de zwangerschap, bloemisten, nascholing binnen hogescholen etc.

Wij werken met een unieke expertise. Het is een combinatie van consumentenpsychologie, krachtig klantbindingsonderzoek, klantreismapping en het creëren van magie in momenten om mensen echt te binden als fans voor het leven.

Ook toe aan verandering?

Kies je voor ons, dan kies je voor een win-win situatie. Binnen STERKLANT geloven we in een succesvolle relatie op de lange termijn tussen opdrachtgever en klanten. Succes voor de klant betekent succes voor Sterklant.