“Onze klanten vinden ons in plaats van andersom”.
“Het managen van verwachtingen scheelt gemiddeld 26 mails per dag voor onze planner, hij heeft weer tijd voor z’n eigen baan”.
“We geven 400€ minder uit aan advertentiekosten aan Google, maar het resultaat is verdubbeld”.
“Klanten vragen aan ons wat we nog meer op de plank hebben liggen, het is de wereld omgedraaid”.
“Onze leads zijn nu echt de mensen die we ook willen als klant omdat we helder communiceren”.
“35% van onze nieuwe klanten komen binnen via mond-tot-mond reclame van onze klanten”.
“In een klassieke branche, wie had kunnen denken dat wij juist ons geld konden verdienen door anders (onszelf) te zijn”.
Met een ‘gemiddelde’ merkidentiteit kom je er niet als je wilt (door)groeien. Onze merkfundering verandert de hele manier van denken en werken in je bedrijf.
Weten waar je voor staat en dit helder communiceren biedt veel kansen en voordelen:
Kortom: met jouw bedrijfsidentiteit pakken we de aandacht en claimen we de merkvoorkeurspositie in het hoofd van je doelgroep.
Essentieel om door te kunnen pakken in groei anno 2025+.
Als je precies weet wat je doelgroep als pijn ervaart, waar ze naar verlangen en waar ze naar toe werken als hun ideale leven, wordt het mogelijk om mensen aan je bedrijf te verbinden.
Hoe we de verbinding maken?
We maken de vraag achter de vraag bekend, hetgeen dat ze niet zeggen, maar wel willen.
Door naadloos aan te sluiten biedt jij op jouw gebied de oplossing waar men al tijden naar smacht.
Social media, website, brochures, e-books, Youtube video’s etc. zijn plekken waar je consistente (merk)communicatie wilt hebben dat de juiste mensen overtuigt.
Elke afwijking zorgt direct voor minder vertrouwen, spanning en dus twijfels in het hoofd van je doelgroep tijdens o.a. het aankoopproces.
Vanuit je onderscheidend vermogen en doelgroep inzicht maken we de communicatie naar je potentiële klant spot-on overtuigend.
Zo wordt het het een stuk makkelijker om hen te overtuigen en aan je te (ver)binden.
De (marketing)fundering van je bedrijf aanpassen is niet makkelijk, maar zeker niet onmogelijk. Je kunt nu zelf een eerste stap zetten. Stapsgewijs helpen we je de basis van klantenbinding als marketingstrategie op te bouwen.
Geloof ons, we practise what we preach.
Deze download bestaat daarom uit
Vraag nu de GRATIS download aan:
‘Klantenbinding Marketingstrategie’