Invisible Link

The Way

NO WAY..!?

“Onze klanten vinden ons in plaats van andersom”.

“Het managen van verwachtingen scheelt gemiddeld 26 mails per dag voor onze planner, hij heeft weer tijd voor z’n eigen baan”.

“We geven 400€ minder uit aan advertentiekosten aan Google, maar het resultaat is verdubbeld”.

“Klanten vragen aan ons wat we nog meer op de plank hebben liggen, het is de wereld omgedraaid”.

“Onze leads zijn nu echt de mensen die we ook willen als klant omdat we helder communiceren”.

“35% van onze nieuwe klanten komen binnen via mond-tot-mond reclame van onze klanten”.

“In een klassieke branche, wie had kunnen denken dat wij juist ons geld konden verdienen door anders (onszelf) te zijn”.

Wat levert het mij op?

1/ Uniek onderscheidend merk

Met een ‘gemiddelde’ merkidentiteit kom je er niet als je wilt (door)groeien. Onze merkfundering verandert de hele manier van denken en werken in je bedrijf.
Weten waar je voor staat en dit helder communiceren biedt veel kansen en voordelen:

  • Je product/dienstverlening sluit perfect bij de doelgroep aan.
  • Nieuwe kansen in je verdienmodel zichtbaar.
  • Advertenties in Google en content op socials overtuigen beter (en nu de juiste mensen)
  • Adverteren wordt goedkoper / efficiënter.
  • Je merkcommunicatie wordt uniek waardoor mensen zich eraan kunnen verbinden.
 

Kortom: met jouw bedrijfsidentiteit pakken we de aandacht en claimen we de merkvoorkeurspositie in het hoofd van je doelgroep.
Essentieel om door te kunnen pakken in groei anno 2025+.

2/ Psychologische doelgroep als klant

Als je precies weet wat je doelgroep als pijn ervaart, waar ze naar verlangen en waar ze naar toe werken als hun ideale leven, wordt het mogelijk om mensen aan je bedrijf te verbinden.

Hoe we de verbinding maken?

  • Fansprofiel (persona):  15 psychologische doelgroepkenmerken.
  • Customer journey: efficiënt en effectief.
  • Innovatief belevingsonderzoek
  • Verwachtingsmanagement
  • Kansen vormgeven in de customer journey.
 

We maken de vraag achter de vraag bekend, hetgeen dat ze niet zeggen, maar wel willen.
Door naadloos aan te sluiten biedt jij op jouw gebied de oplossing waar men al tijden naar smacht.

3/ Overtuigende communicatie

Social media, website, brochures, e-books, Youtube video’s etc. zijn plekken waar je consistente  (merk)communicatie wilt hebben dat de juiste mensen overtuigt. 

Elke afwijking zorgt direct voor minder vertrouwen, spanning en dus twijfels in het hoofd van je doelgroep tijdens o.a. het aankoopproces.

Vanuit je onderscheidend vermogen en doelgroep inzicht maken we de communicatie naar je potentiële klant spot-on overtuigend. 

  • In het kanaal waar de doelgroep zich bevindt.
  • Emotioneel en rationeel.
  • Spot-on en overtuigend.
  • Kosten verlagend.
  • Meetbaar op basis van doelen en resultaat.
  • Zet aan tot actie en gedrag.
  • Nieuwe merk-ambassadeurs die hulp krijgen om je aan te bevelen: laat die sneeuwbal nog harder rollen.
 

Zo wordt het het een stuk makkelijker om hen te overtuigen en aan je te (ver)binden.

Ik geloof je, dit levert op wat ik wil. Let's talk.

Vanuit passie (ver)binden deze merken succesvol hun klanten

Zo doe je het zelf. Gratis.

De (marketing)fundering van je bedrijf aanpassen is niet makkelijk, maar zeker niet onmogelijk. Je kunt nu zelf een eerste stap zetten. Stapsgewijs helpen we je de basis van klantenbinding als marketingstrategie op te bouwen.

Geloof ons, we practise what we preach.

Deze download bestaat daarom uit

  • 16 praktische to-the-point pagina’s.
  • Een combinatie van tekst, foto’s & video.
  • 3 pilaren van Klantenbinding.
  • Geen AI-geschreven teksten of algemene informatie die je overal op Instagram of Google wel kunt vinden.
  • Praktische informatie om zelf te implementeren & ervan te profiteren.
  • We vormen het marketingpad  dat bij jouw bedrijf past
  • De realisatie van jouw langdurige groei.
 

Vraag nu de GRATIS download aan: 
‘Klantenbinding Marketingstrategie’

E-book download