Hoe (ver)bind jij mensen aan je? Marketing begint bij het goed leren kennen van mensen, je (aankomende) klanten. Dit maakt het veel makkelijker om content voor hen te bedenken én zullen zij zich veel sneller aangesproken voelen door jouw marketinguitingen.
Verbinding zorgt krachtige klantrelaties met als voordeel dat mensen je onderneming uit zichzelf aanbevelen, vaker terugkomen en meer besteden per persoon. Ideaal dus voor je duurzame groei.
In deze online-marketing cursus leer je hoe je zo’n persona (of ideaal fanprofiel) maakt. Je krijgt tools aangereikt om zelf een helder beeld te schetsen én je weet hoe je dit vervolgens kunt inzetten om mensen aan je te (ver)binden en content en salespagina’s te ontwikkelen.
Online-marketing cursus
Naam: Van Doelgroep Tot Klant
Prijs: €125,- (Early-Birds only), excl. BTW
Hoe: online-cursus
Wat: 9 video’s in totaal 1,5 uur, inclusief 9 werkbladen.
Voor wie: deze online cursus is voor iedereen die strategischer aan de slag willen met online marketing door meer waarde aan klanten te geven en eruit te halen. Denk aan ondernemers en online marketeers.
Niveau: basis
Early-Birds
Early-birds zijn mensen die er vroeg bij zijn en die we uit blijk van waardering een speciaal en tijdelijk aantrekkelijk aanbod geven. Pak dus zeker je voordeel nu het nog kan.
– Start met een preview van gratis 2 video’s uit de training
– Na aanschaf unlimited toegang tot de gehele cursus voor 1 jaar
– 24/7 toegang
– Volg de training op je eigen tempo
– Downloadbare werkbladen, de uitwerkingen vormen jouw resultaat
– Inhoudelijke Q/A met Colin Reudink
Early bird prijs:€125,- Excl. Btw
Trainee uitwerking:
Resultaat
👉 De opzet van je slimme ‘future-proof’ en duurzame marketingfundering
👉 Je begrijpt wat een persona is en hoe deze in elkaar zit
👉 Je maakt een fanprofiel voor jouw onderneming a.d.h.v. de handige werkbladen
👉 Je kunt je persona en klantreis valideren en aanvullen met data
👉 Je richt de basis in voor de ideale klantreis
👉Je begrijpt hierdoor wat jouw ideale klant van je nodig heef
👉 Je kunt hierna verder met andere belangrijke marketingbeslissingen om mensen aan je te binden als fans
Voorbeeld werkbladen:
Inhoud
MARKETING-FUNDERING
- Je aanbod - Onderscheidend vermogen - Pijnpunten & Verlangens - Waardepropositie
DOELGROEP
- Persona ontwikkelen - Persoonlijkheids-kenmerken - Future-perfect - Archetypen - Hechtingsstijl - Waardekaarten
KLANTREIS
- Klantreis - Klantprocessen optimaliseren - Kosten reduceren - Klanten emotioneel binden - Spot-on inspelen op je doelgroep
Voor wie
Wanneer wel:
Als je mensen met gerichte marketing wilt bereiken om organisch te groeien
Als je met een stevige en flexibele marketingfundering wilt inspelen op de doelgroep (en in de toekomst)
Als je jouw waarde wilt laten zien en wilt laten ervaren door je nieuwe en bestaande klanten
Wanneer niet:
Als je quick marketingfixes verkiest boven een sterke marketingfundering
Als je denkt dat jij je doelgroep wel kent en je weinig nieuws meer kunt leren over hen
Als je liever geld uitgeeft aan naamsbekendheid via Google of de socials en daarvan afhankelijk wilt zijn
Praktisch - On demand
Ontvang jouw revolutie in klantbinding gratis, binnen 24 uur. Met de eerste twee gratis preview video’s zet je stappen in klantbinding en groei.
Wanneer je de marketing-cursus koopt:
- De totale cursus bevat 9 video’s
- Totale duur: 1,5 uur
- De online cursus is persoonsgebonden en blijft 12 maanden beschikbaar
- Je kunt online inloggen op de online cursus en de gratis bijbehorende werkbladen downloaden
- Een Q/A met Colin Reudink
Vraag nu je gratis video's aan:
* Je gaat ermee akkoord dat je een e-mail ontvangt. Hoe we met je gegevens omgaan, lees je in onze Privacyverklaring .